czwartek, 3 marca 2016

Ogłoszenia!

Witam was, kochani. Jak już pewnie zdążyliście zauważyć, nie dodałam rozdziału od ponad miesiąca. Już się tłumaczę. Otóż istnieje jedno, jedyne słówko, sprawca tego zastoju w pisaniu. Egzamin. A ściślej rzecz biorąc; Egzamin Gimnazjalny. Wielu absolwentów gimnazjum mówi mi, że to pestka i nie mam się czym przejmować. Jednak jestem osobą strasznie znerwicowaną i wszelkie państwowe testy sprawdzające moją wiedzę napawają mnie strachem. Na całe szczęście, strach nie odebrał mi weny, ale niestety nie mogę jej w pełni uwolnić, ponieważ muszę powtarzać. Zostało mi trochę ponad miesiąc, także niewiele. Jestem zła na siebie, że zaczęłam dopiero teraz, ale cóż, mówi się trudno i żyje się dalej. Muszę zabrać się za angielski i matematykę. Przypuszczam, że te dwie dziedziny pójdą mi najgorzej (podstawowy angol będzie dość prosty, ale gorzej z rozszerzonym. E-maile to zło, pamiętajcie). Plus boję się jak to będzie z chemią i fizyką. Tak naprawdę, nie boję się tylko polskiego (Ciekawe, dlaczego....:D ) Mam nadzieję, że skutecznie się wybroniłam i zrozumiecie moją sytuację. Niestety muszę napisać egzamin jak najlepiej, żeby dostać się do mojego wymarzonego technikum weterynaryjnego. Ach, Raven weterynarzem, wyobrażacie to sobie? :D

Obiecuję wrócić krótko po egzaminach. To by było na tyle. Do następnej notki :*

1 komentarz:

  1. Weny życzę, ponieważ ta historia nie może pozostać niezakończona..
    Poza tym, niedawno wróciłam na bloga i dodałam nowe rozdziały.
    Zapraszam we-will-burn-away.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń